در کسب مهارتها به کندی ماهر می شوند و در برخی مهارتها ممکن است اصلا مهارت کسب نکنند .

  این كودكان به جای آنكه اعمال و فعالیتهای یك تصویر را توصیف كنند ، چیزها را نام می برند. 

  تفكر آنها بیشتر عینی، ملموس و انعطاف ناپذیر است و كمتر قادر به بازگشت پذیری هستند. 

  در مقایسه كردن امور با هم مشكل دارند. 

  نمی توانند از دانش ریاضی خود در خارج از محیط مدرسه استفاده كنند. 

  آگاهی و جهت گیری زمانی آنها ضعیف است. 

  نقاشی های این كودكان بسیار ساده، ناپخته و با جزئیات كمتری همراه است. 

  مهارتهای فراشناختی آنها بسیار ضعیف است. 

  آنها نمی دانند كه چه چیزی یادگیری شان را كاهش می دهد و چگونه می توانند آن را افزایش دهند. 

  در انجام تكالیف بسیار بی دقت عمل می كنند زیرا توجه به درس و تكلیف را خیلی زود از دست می دهند 

         و خیلی زود به این نتیجه می رسند كه درس را خوب یاد گرفته و یا تكلیف را كامل كرده اند.

  تكالیف و تمرینات خود را دست كم می گیرند و زمان كافی برای یادگیری آنها اختصاص نمی دهند. 

  زمان فیزیكی صرف شده از سوی این كودكان كوتاهتر از آن چیزی است كه برای توانایی یادگیری آنان 
مناسب باشد.

لطفا به کانال زیر سر بزنید. منتظرتان هستم ممنون

https://t.me/jerfayezehn


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

#چاه_نویس:) Free Ebooks درمانگاه شبانه روزی اورند سلامت تحلیل طلا و ارز سیستان فیلم Trae سرزمین تیزهوش ها Melissa نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا